Monday, April 18, 2011

Doa Untuk Kekasih...

Dgn nmA Allah yg Maha Pengasih lg Maha Penyayang..
Ya Allah..
Seandainya tlah Engkau catatkan..
dya milikku t'cipta buatku..
Satuknlah hatynya dgn hatyku..
titipknlah kebahagiaan antra kami..
Agr kemesraan e2 abadi..
Ya Allah Ya Tuhanku yg Maha Mengasihi..
Seiringknlah kami melayari hidup ini..
Ketepian yg sejahtera&abadi..
Maka jodohknlah kami..
Tetapi Ya Allah..
Seandainya tlah Engkau xdirkan..
dya bkn milikku..
Bawalah dya jauh dari pandanganku..
Luputknlah dya dari engatanku..
Dan peliharalah aku dari kekecewaan..
Ya Allah Ya Tuhanku yg Maha Mengerti..
Berilah aku kekuatan..
Menolak bayangannya jauh ke dada langit..
Hilang b'sama senja yg merah..
Agarku sentiasa tenang..
Walaupn tnpa b'sama dgnnya..
Ya Allah yg t'cinta..
Pasrahknlah aku dgn xdirMu..
Sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui..
Segala yg t'baik buat hambaMu ini..
Ya Allah..
Cukuplah Engkau sahaja yg menjadi pemeliharaku..
Di dunia dan di akhirat..
Dgrlah rintihan dari hambaMu yg daif ini..
Jgnlah Engkau biarkn aku sendirian..
Di dunia ini mahupn di akhirat..
Menjuruskan aku ke arah kemksiatan dan kemungkaran..
Maka kurniakanlah aku seorg pasangan yg b'iman..
Agar aku dan dya sama2 dpt membina ksejahteraan hidup..
Kejln yg Engkau Redhai..
dan kurnikanlah pdku keturunan yg soleh&solehah..
Ya Allah..
Berilah kami kebahagiaan didunia&kebahagiaan di akhirat..
dan peliharalah kami dari azab api neraka..
AMIN3..Ya Rabbal'aalamin.....



thank you for read !

No comments:

Post a Comment

apa kata si MANIS dan si KACAK ? :)

All Copyright@Reserved By AshikinYusof 2010-2014