Tuesday, April 26, 2011

about my bff eza..!!

firstly,Assalamualaikum kpd smua umt2 islam di mlaysia n d luar negara...n slamt sjhtra kpd yg bkn islam.....sebenqnya aku btoy2 xdk idea nk write pe at cney..hm..ps 2 aku tingt yg cowg bff aku ney swoh aku write smethg sai dya..besa r,juz towk wt uji kaji..huhu..:)
btw,owg yg aku mksodkn 2 her nme is Eza Nur Edayu Bt Ismail..
if dya aca ney msti dya syok la 2,kn3..??:)
actually,aku xtaw nk cta pe sai bdk ney..xpe la,aku mrepek p la apa yg ptot..
aku ley knai ngn bdk ney tyme aku mula2 jejakkn kaki aku at SMKTSR...
n aku klaz skli ngn dya..
tp,tyme mula2 aku msok klaz aku mmg xknai dya,n xnk taw pn sai dya..huhu..:)
*sory yer..
aku kn jneh malu ckewt nk ckp ngn owg yg aku xknai,so aku diam jela lam klaz 2..
tp,chek eza kita ney jneh ckp byk ckewt,n then dya clalu kcaw aku lam klaz..
ada ka ptot dya pngey aku adk..??
pdahai aku tua dq dya..juz aku ney kck cm bdk2..
huhu..:D
em..n then yg bleh aku qapat ngn bdk ney coz ckgu swoh tukq tmpt dok..
alahai..so,mula dq 2 la aku dk sblah eza neyh..
n then clalu cta mcm2 at dya..kdg2 2,aku clalu gk gdoh ngn dya smpi xckp lgsg...
haha...tp,aty pmpn kn cpt lmbut..so,b'kwn la smpi la ney haA..:)
dq aku form1 smpi la abeh skola aku still dok klaz ngn dya n cta smua sai aku at dya..
xtaw npa?
ngn mber2 aku yg leyn 2,cta jgk tp aku cta bnda2 yg xpntg ja..
but,ngn dya segala bnda2 scret tuh mmg da at dya la..
if dya cta at owg leyn,mampos dya aku kejakn...huhu.:)
eza ney jneh cpt mjok..:)
cp kwn ngn dya xtaw la...bwk besabo jer la..hehe.
*sory eza.
bg aku dya ney cng la nk d jdkn kwn..
coz,dya bek,clalu gk g nasiht at aku,*(padahai aku yg clalu g nasiht at dya.:)
klow bab2 cnta ney kitowg clalu share 2..
if aku da prob dya tlg,if dya da prob aku lak tlg dya..
besa r,kita an kna saling tlg mnolong..
jgn selfish taw..??
xabeh g cta sai dya,dya ney jneh gla2 ckt..
dlu tyme lam klaz aku ngn dya,if xkna mqh ngn teacher mmg xsah la..
clalu aku ngn dya kna mqh coz nyembg bab2 laky..
huhu..:)
kna wrning skli xpa,diam st..ps 2,nyembg lekz..
n then tyme teachr tya soaln 22 nga2..
nsb bek la,kdg2 2 bleh jwp jgk..
ha,1 g pngai eza ney..
dya suka cgt tdoq lam klaz..
pg2 tyme aku my skola mst dya tdoq,tyme ckgu dok ngajq pn dya tdoq...
hey..!!apa nk jd..ish3..
mayb dya ley g alasn if dya tdoq lam klaz coz dok hostel tdoq xckop..
pdahai sma ja ngn owg xdok at hostel tuh..
hehe..:)
criezly aku ckp,if aku dok lam klaz tgk2 dya xdk asa cm xbez ja..
coz xdk cp nk nyembg ngn aku..
dya an aktif sukan..so,clalu r tgl klaz..
em..btw aku cyg dya meh..
if aku xpnh gtaw pn,xkn chek eza xley taw kot..??em..:)
ok la,aku stop at cney lu k.
bla2 aku fre aku write lg about u eza..
bye.......<3<3


ps:eza i hope u ngn bf bwu u kekal k.i kn clalu doakn kebhagiaan u ngn dya..
kot2 la ken t'clap ckp ka,sory keh..
if u kck aty ngn pe yg i cta 2 gtw yer..
jgn smpn lam aty..t b'nanah plak..
lastly,i love u eza...:)

thank you for read !

No comments:

Post a Comment

apa kata si MANIS dan si KACAK ? :)

All Copyright@Reserved By AshikinYusof 2010-2014