Wednesday, October 26, 2011

chill lah !

hm..mcm ney la edop..sntiasa di selubungi masalah! aku pn da xtau nk ckp cm na g dah..bla pkiaq, aku skt aty..bla xpkiaq bla mslh nk beres? kn? hm..so, slow2 jalah aku settle suma ney..walaupn aku xsgop..selg ada jln, selg 2 aku kan try the best! hm..:(
now, aku dk pkiaq psai exam,psai pindah qumah,psai sem dpn,psai yuran,psai nak blk kedah lagi, suma aku pkiaq lah..satu pon xpenah t'tngai dq kpla otak aku ney..walaupun kdg2 aku ney kdg2 pelupa ckt..tp,benda2 urgent cam ney aku xpenah nak lupa k!
argghh..bla pkiaq satu p'satu asa cam xdk smgt plak kn? hm..but,aku kena kuatkan jgk aty aku utk tma suma ney wlaupun susah sbenaqnya.. chill ekin chill ! 
suma owg da mslh jgk..hm..aku tau,pasepa aku clalu dpt ujian cam ney? sbbnya, Allah syg aku sbb 2 Dia g dugaan cam ney at aku..wlaupn beqat aku ttp kan tempoh jgk,bq lah apa owg nak kata kn? aku clalu engat satu ayt ney.." Allah xkan bg ujian at umatNya kalau umtNya xmampu" so,aku ney slah seorg yg t'pleh dq suma umat at dunia ney..npknya aku b'tuah cgt2 k? *jgn jlez tw? hm..biasalah Allah kan SUKA umatNya yg sabaq walau cam na pon dugaan yg Dia bg! 
kdg2 aku t'pkiaq jgk yg aku ney juz manusia biasa yg xdak apa2 klebihan, tp still d beri dugaan cm ney kn? hm..it's ok lah,aku tma suma ney dgn rela aty n dgn kekuatan yg aku ada aku akn tmpoh suma ney..
INSYAALLAH....

sometime i feel like that ! hm..



ps:tq 4 read..


thank you for read !

No comments:

Post a Comment

apa kata si MANIS dan si KACAK ? :)

All Copyright@Reserved By AshikinYusof 2010-2014