Wednesday, November 23, 2011

akhirnya ! :)


akhirnya blog bdk tut..dah b'jaya d ubah suai..walaupun bqu mula nak ubah ckt2,tp xpa lma klmaan akn brubah spenohnya..cecece..:) ahakz ! aku tau la byk lg blog yg chantek at luaq sna tuh,but do i care ?
yg aku tau if diorg bleh improve diorg pya blog aku pon bleh..haha.but,yg xbestnya follower xqmai la plak ! hish..nsb2 ! mayb diorg xb'mnat nk bca blog aku kot noh ? keh 2 follower kit tet ja..haish ! yalah..blog aku xlawa ! hm..wht ever..asalkan aku puas aty ngn apa yg aku buat..yg asalnya aku xqti apa2 bab blog,lma klmaan dh bleh wat blog cm ney..jadilah noh ? ya dak ? hehe..*bleh buat aku neh..
dok mqepek apa xtau sorg2..almaklom lah kebosanan d rmh..so,yg ney la hobi aku,menaip dan menaip !
best oow...bleh mghilangkn suma qasa yg agk kurg mnyenangkan tuh..criezly..cyalah ! :)
hm..rindu bdk sorg tulah plak ! hish.tyme ney jgk la dya nk rindu..:(
cek ekin oi,xpyh dok rindu cgt lah..lg pun hujan,bkn bleh jumpa pon ! *sbaq jalah..
ok lah,lg pnjg aku tuleh lg teqok aku mqepek..hehe..chill lah..:D

ps : capital F ! miss u & love u..<3<3

thank you for read !

No comments:

Post a Comment

apa kata si MANIS dan si KACAK ? :)

All Copyright@Reserved By AshikinYusof 2010-2014