Friday, December 16, 2011

*_*


helo geng ! how r u ? hope sihat la yer.. :) actually, aku xtau apa motif aku tuleh entry ney sebenaqnya.. ekot suka korg lah nak baca ka, dak ? if baca 2 thankz la yer..
now, aku da stdy sem2 ok ? cpt sgoh noh ? aku haqap sgt2 la sem ney aku stdy sgoh2 skt.. bkn apa, kan da nak msok taon baqu. so, azam pon kena baqu la.. ya dak ? :)
bak kata pepatah " menyeluk pekasam biar smpi ke pgkal lengan " .. org len bleh stdy sgoh2 xkan aku xbleh ? msti bleh punya.. usaha 2 kena lbeh ckt ! bqu lah bleh jd student cemerlang ! ya dak ?
aku haqap sgt2 la, dgn sgla usaha aku satu aqy nnti aku bleh wat mak, abh n fmily aku bangga ! yg  ekin ney bleh buat apa yg org len bleh buat ! ok la, i love u all .. *_*
bubye !



thank you for read !

No comments:

Post a Comment

apa kata si MANIS dan si KACAK ? :)

All Copyright@Reserved By AshikinYusof 2010-2014