Sunday, February 12, 2012

rindu zaman sekolah !


mood aku harini teringat zaman sekolah ! dah setahun lebih aku meninggalkan zaman sekolah .. rindu sangat2 tau at member2 n cikgu2 ! 
rindu plak nak masak ramai2 macam dulu .. aku kan budak kelas ekonomi rumah tangga, semestinya pandai memasak ! hehe . cheh, acting ja lebih .. padahal xpandai pun .. bila ingat balik, best sangat2 tau time tu ! tapi aku xtau la plak diorang suma rindu aku ke, x kan ? yang aku tau la ni aku rindu diorang a lots aw !


ni time jamuan kelas !

tudia2 yang pic bawah kanan tu aku la tu .. hehe

macam2 gaya budak2 kelas aku ni .. :)

kek dah tinggal separuh .

aku ! *hasil gambar curi .

ni plak time raya ! best sgt2 time ni .

tudia, colourful sungguh !

tengok yg mana plg kecik, tu la aku .

dulu kitorg nek mto ja, la ni up ckt la kot .

ni plak pic raya tahun lps . kitorg b'kumpul, tp xramai .

:)

ok lah, ni suma just suka2 d kala kebosanan . untuk tatapan korang jugak ni . tima kasih, sebab membaca . :)

thank you for read !

No comments:

Post a Comment

apa kata si MANIS dan si KACAK ? :)

All Copyright@Reserved By AshikinYusof 2010-2014