Wednesday, September 4, 2013

Cerita Hot !

Assalamualaikum.....

Hai hai hai... Happy September Month yaa. :)
Sekarang jam menunjukkan pukul 4.10am, tapi aku masih tak boleh nak lelapkan mata bagaikan baru bangun di siang hari. Kenapalah aku ni sangat2 susah nak tidur awal hah ? Aku sendiri pun tak dapat jawapan sebenarnya. hm.. Tiba-tiba mood untuk update blog sampai time pagi2 cenggini, dengan didendangkan lagu2 ala2 jiwang katakan. Haha. 
Alahai.... time ada mood nak menulis ni pulak idea jadi tersekat- sekat. Sebenarnya bermacam-macam hal yang aku nak kongsikan dengan korang semua, tapi aku tak tau yang mana nak diceritakan dulu. Aku ni kejap tulis, kejap2 lagi padam, selalu macam tulah aku time menulis blog ni. Eh, apa cerita HOT sekarang ? Harga minyak naik ? haha. This like a small things actually.. Kenapa aku cakap macam tu ? sebabnya aku hanya naik kenderaan awam, then aku tak perlu risau nak gunakan minyak. Haha. Okay, now I can laugh like a small kids, but in future I also will use self transport then will use petrol also. urghh..(broken english). Oh yaa, baru aku perasan harga tiket bas sekarang pun dah naik mungkin disebabkan kadar ekonomi semakin meningkat. hm.. Lepas ni kalau ada peluang sambung study ka, kerja jauh ka, pilihan aku just nak stay dekat kampung halaman ja. Sebabnya semua benda dah naik harga, stress jugak kan ? Kalau ada emergency kes kan susah tu. 
Hm.. aku rasa cukuplah setakat ni ja coretan aku. Nak paksa tidoq then satgi bangun pi kelas pulak. 
Sekian. :)


thank you for read !

No comments:

Post a Comment

apa kata si MANIS dan si KACAK ? :)

All Copyright@Reserved By AshikinYusof 2010-2014