Friday, September 28, 2012

up rm300 jelah . :)


budget 2013 ? tak sangka kan government ni banyak duit sebenarnya . kaya raya ! patutlah mampu bagi baucer untuk student2 . kenapa tak up jadi rm300 je baucer tu? kan senang . alang2 dah up tu . hehe . dah bagi lengan tu nak paha pulak aku nih . pinjaman ptptn pun bagi diskaun 20% . alang2 tu bagi jela 50% . tak beban sangat . ye dak ? apa kata bagi biasiswa untuk student IPTS macam aku nih ? ok jugak tu . insyaAllah , next year kalau ada rezeki aku nak jugak lah baucer rm250 tu . walaupun tak genap rm300 pun tak pe . lagi pun baucer rm200 yang aku dapat hari tu aku beli barang yang tak penting . kali ni kalau dapat aku nak guna sebaiknya lah . biasalah kos yang aku ambik kat kolej ni pakai duit banyak . sikit2 kena buat role play lah , presentation lah . macam2 . nama pun nak jadi cikgu ? mesti lah macam tu . *ops , terlari topik pulak . mengelamun lama sangat . 
btw , thanks lah untuk pm kita yang memberi keperluan untuk warga negara Malaysia nih ! i'm very appreciate . :)

thank you for read !

No comments:

Post a Comment

apa kata si MANIS dan si KACAK ? :)

All Copyright@Reserved By AshikinYusof 2010-2014