Wednesday, May 29, 2013

merapu aje :)

Assalamualaikum..

Apa aku nak cakap sebenarnya ni ? okay, disebabkan dah berkurun lamanya tak berblogger so niat di hati ni  terasa pulak nak berblogger sebab terlampau bosan . heheh . serius lah, malam ni bosan gila kot ! macam tak ada function ja . bangun pagi pi kelas, balik kelas tidur sampai ke petang, bangun tidur mandi makan solat, then menganga lagi . haha . :D itulah dinamakan student kan ? berada ditempat orang ni ibarat lalang ja . *kuikuikui . 
Sekarang aku dah sem 6 dan dah dekat akhir sem dah pun . nama pun sem pendek kan ? so kejap ja dah habis sem then tunggu exam jelah . pejam celik pejam celik, aku dah nak habis study kan ? cepat gila kot ! tak terasa pulak masa berjalan . dulu time awal2 masuk kolej rasa lamanya nak habis . ni dah nak dekat akhir sem terasa cepat pulak . *ngee :D
maaflah sebab post aku sebelum2 ni dah hilang gambar2nya . tangan ni gatal tekan2 merata, last2 hilang semua . haduh . -_- this is call spoil you know ? haha . ok lah, cukup lah disini saja aku merapu memalam ni .
byebye semua . *flying kiss :)





thank you for read !

No comments:

Post a Comment

apa kata si MANIS dan si KACAK ? :)

All Copyright@Reserved By AshikinYusof 2010-2014