Tuesday, June 11, 2013

waiting for examination day..

Assalamualaikum....

hallo hallo.... Berdasarkan tajuk besar di atas pun dah nampak kan aku sekarang di belenggu dengan musim peperiksaan . Ini sudah masuk kali keenam aku menjalani peperiksaan akhir semester yang ke-6 . wah wah wah... macam tak percaya kan ? tup tup aku dah sem 6 ? sangat cepat masa berjalan dan berlalu . Bulan 7 nanti genaplah aku 2 tahun disini . :) Dan apabila sampai waktunya tamat belajar, aku tak sabar nak balik ke kampung halaman . Sementara mencari rezeki, atau sementara bersiap sedia untuk sambung belajar semula, InsyaAllah...

p/s: Segala yang buruk datang dari aku, segala yang baik datang dari Allah swt. :)


thank you for read !

No comments:

Post a Comment

apa kata si MANIS dan si KACAK ? :)

All Copyright@Reserved By AshikinYusof 2010-2014