Wednesday, June 12, 2013

Panas Hati ?

Assalamualaikum.....

Tiba-tiba panas hati ? kenapa ? tak da orang akan panas hati saja-saja kan ? semuanya bersebab ! Aku cukup panas hati bila benda yang aku tak buat, tapi orang tuduh aku buat . apa kes ? dah terang2 dan sah2 benda tu aku tak buat dan ada bukti yang sah lagi tu . Tapi masih jgk tak percaya ? macam mana ? Padahal dia kenal aku bukan baru 2,3 hari . Nampak sangat la dia tak letak kepercayaan dia dekat diri aku ni kan ? so, apa guna perhubungan yang bertahun ni ? Aku rasa macam dah tak kuat dah nak lalui benda2 macam ni . Benda macam ni bukan boleh nak buat main2, semua ni berkaitan dengan hati dan perasaaan . Dia tau sakit hati dia ja, tapi hati aku ? Sapa hirau, sapa ambik tau ? Dia sendiri yang sakitkan hati dia dengan fikir benda2 yang bukan2 . Aku pun tak tau la nak cakap macam mana lagi . Sakit hati ni sapa tau kan ? Dengan izin Allah, aku hanya mampu kuatkan hati.. InsyaAllah .. 


thank you for read !

No comments:

Post a Comment

apa kata si MANIS dan si KACAK ? :)

All Copyright@Reserved By AshikinYusof 2010-2014